Logo
Print this page
Εκδήλωση

 

«Αν οι παραδοσιακές αγορές των πόλεων επιθυμούν να ξανακερδίσουν ένα μερίδιο αγοράς, όσο έχει απομείνει, θα πρέπει να υιοθετήσουν μεθόδους και τεχνικές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.»

Σ’αυτό ακριβώς το στοιχείο αποσκοπεί η στρατηγική των Ανοικτών Εμπορικών Κέντρων (Open Malls). Βασικός στόχος αποτελεί η πολύπλευρη βελτίωση των συνθηκών στις παραδοσιακές αγορές, που θα προσελκύσουν τον  καταναλωτή, ΄Ελληνα, ή ξένο, σε αυτές για τις αγορές του.

Πιστεύοντας ότι το «THESS MALL» αποτελεί ένα εργαλείο   αντιπαράθεσης των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων για ποιοτική και άλλου τύπου εξυπηρέτηση του καταναλωτή, μέσα από τη συνεργασία των επιχειρηματιών στη μάχη για την επιβίωση, αποτελεί «στοίχημα» για τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, η  υλοποίησή του και η επίτευξη του στόχου του έργου, για την στήριξη και ενδυνάμωση της αγοράς και της επιχειρηματικότητας της πόλης μας, αλλά, πρωτίστως, για την τόνωση του ψυχολογικού μας κλίματος (το έχουμε άλλωστε τόσο μεγάλη ανάγκη…)»



 

Site created by Inartech AE Company.